یادداشت های یه المپیادی

یک عدد دانش پژوه المپیاد کامپیوتر

یادداشت های یه المپیادی

یک عدد دانش پژوه المپیاد کامپیوتر

تو این صفحه لیست کتاب هایی که خوندم یا دارم میخونم یا مفید به نظرم اومدن رو آوردم، فایل بعضی کتاب ها رو هم آپلود کردم و لینک شون جهت دانلود قرار داده شده.

 

آشنایی با الگوریتم ها، نوشته ی CLRS

این کتاب مورد علاقه ی اساتید دانشگاه درس طراحی الگوریتم هستش. فکر نکنم تو ایران بشه کتابی پیدا کرد که بیشتر از این کتاب به عنوان مرجع معرفی شده باشه. ترجمه ی فارسی این کتاب هم تا جایی که میدونم موجوده، و همچنین نسخه ی چاپی زبان اصلیش هم موجود هست. فایل این کتاب برای دانلود رو هم براتون قرار دادم که میتونید دانلودش کنید.

لینک نمایش و دانلود کتاب
عنوان: CLRS Algorithm
حجم: 5.37 مگابایت
 

 

کتاب Competetive Programmers Handbook

این کتاب یه شاهکاره! یه کتاب فوق العاده عالی که نیومده الگوریتم ها رو به صورت دانشگاهی وار توضیح بده و بره؛ بلکه روند پیشرفت و یادگیری الگوریتم با کانتست دادن رو یاد میده. واقعا هر المپیاد کامپیوتری و هر کسی که میخواد وارد فاز برنامه نویسی رقابتی بشه بهش نیاز داره! این کتاب به صورت چاپی موجود نیست، ترجمه ی فارسی ازش موجود نیست و تنها راه استفاده ازش دانلود و استفاده از فایلشه!

لینک دریافت و نمایش فایل کتاب
عنوان: Competetive programmers handbook
حجم: 1.05 مگابایت
 

کتاب مسائل کلاسیک برنامه نویسی پویا (StackOverFlow)

این کتاب رو مشارکت کنندگان سایت StackOverFlow نوشتن. تو این کتاب بعضی از مسائل کلاسیک برنامه نویسی پویا توضیح داده شده که میتونه برای شروع راه DP کتاب خیلی خوبی باشه. این کتاب هم مثل کتاب قبلی، نه چاپ شده و نه ترجمه ش موجوده! تنها راه استفاده ش دانلود فایلش و خوندنشه!

لینک دریافت و مشاهده فایل
عنوان: Dynamic Programming classic problems
حجم: 1.14 مگابایت
توضیحات: StackOverFlow contributers
 

 

 

 

 

 

+ اگر کتابی میشناسید که بهتره اینجا معرفی بشه یا فایلش قرار داده بشه از طریق صفحه ی تماس با من مطرح کنید، هم من خوشحال میشم هم بقیه میتونن استفاده ببرن :)